15/10 och 16/10 XD

Hejj :)

igår åt vi middag,det blev kyckling o ris o till efterrätt blev det tyyp melon^^

jag var inne på mitt rum elr på toan halva kvällen,först målade jag naglarna- det bev lila "bakrund" o blåå graffiti^^

efter det åt jag godis o lyssnade på musik...

sen senare på kvällen ville jag nopa ögonbrynen....deet blev baajs dåligt....

iaf kollade på idol i 30min o sen kollade jag på Bad Boys 2....skiit bra film,lite blod o sånt ;)

när kl var ett var filmen slu o jag gick o la mej då....vaknade av att det var sjuukt varmt i mitt rum/sängen :O

när jag vaknade var kl halv åtta....^^

kvart i åtta tyckte mamma att jag var vaken nog att gå o köpa bröd..... usch vad trött jag var när jag skulle gå -.-

när jag kommit fram till affären står det att den öppnar nio så då gick jag tbx,läste i tio min o gick dit igen....

sen åt vi frukost o  nu sitter jag här,försöker komma på nåt att göra idag men kmr nt på nåt,hälften av dom jag e med e på fotbollscup,två e på gymnastiktävling,en e sjuk,två vill vara ensamm (?),nåra bor för långt bort....

ajja herå (L)


Kommentarer
Postat av: towwis

Sv: Hmm... Konstigt. :o <3

2010-10-16 @ 10:27:59
URL: http://towwis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0