Hejj slaggade hos eliin så blev inge bloggande :P

Heii :D
I fredags så var det jue fest så efter skolan så åkte jag,Felicia o Maja hem till mej,packade grejer o åkte hem till Felicia för att slå in presenter o fixa oss o ssånt^^
sen vid tyyp tjugo i sex började vi gå till Emelie^^
när vi kom dit var vi först sen kom Frida,Ella och Emma^^
sist men inte minst kom Elviis^^
vi gjorde massa saker på festen,tex gjorde egna pizzor :D
det var gött fast åt bah två tuggor :S
sen gjorde vi andra saker oxå^^
efter det så kom Majas pappa o hämtade oss o körde hem Felicia o mej^^
när jag kom hem kollade jag på tv o sen gick o läste^^
dagen efter åkte min familj o jag o plockade svamp...efter det åkte jag hem,packade o åkte till Emelie för Eliin o Emelie ville det^^
vi pratade o lyssnade på musik sen åkte jag o Eliin hem till Henne o så var vi på hennes rum....tyyp lyssnade på musik o pratade sen skulle vi äta,det blev pastalåda :D
efter det pratade vi igen....sen så satte vi oss vid datan o åt chips o godis*^^
sen vid 00.30 sov vi^^
idag vaknade vi nio o kl tio åt vi frulle^^
sen kom elviis vid elva ty^^
Eliin o Elviis körde wii^^ o jag kollade på...
sen gick vi ut o fotade....det blev ett x-antal foton^^
efter det åkte jag hem o packade...o sen åker jag till mamma^^
(K)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0