igår....

Hejj!!
Har nästan precis kommit hem från Emelie ;)
Det var sjuukt rolihgt :D
igår var jag hemma glömde tiden så jag tog tåget som gick kl 18.24 o var framme vid Emelie kl 18.45 ungefär ;)
När jag kom så åt vi taacos :D naajs  ;)
när vi ätit o så kollade vi på någon film,kmr inte ihåg vad den hette ;)
Den var iaf sjuukt bra,tyyp skräckis elr nåt sånt^^
sen kollade vi på Bruno o sen dum o dummare....sen kl ett tyyp satt vi o pratade,najjs-najjs^^
sen vi halv två gick vi o la oss...jag sov brevid bella =)
jag somnade 02.30 ungefär o sen vaknae jag 08.30^^
sen vid nio vaknade alla andra^^
vi åt frukost o tyyp pratade......
sen vid elva gick dom flesta förutom Cornelia,Elin,Ella,Emelie och Emma^^
när concan gått körde jag,Emma,Emelie,Elin och Ella SMS-ronlett (vetefaan hur det stavas?!)
Det var roligt fast inte efter för det starade bara problem ;(
Sen åkte Eliin hem o då gick jag,Ella,Emma o Emelie ut o pratade o sånt...
o sen gick Ella hem o sen skulle Emelie på ridning så då åkte jag hem^^
Nu sitter jag här o skriver ett inlägg o chattar :)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0