jag-idag :)

Tjaa,Tjaa ;)

Igår på kvällen var jag inne på mitt rum...Lyssnade på musik o sånt....sen kl 20.00 kollade jag på Dansfeber....inte såå roligt menmen...kl 21.00 började jag kolla på Pretty Women...har sett den förut me såg den igen...den e....bra....

idag vaknade jag kl 09.48 ;) gick o satte mej vid teven,där satt mattias (min brorsa) o kollade på....BUMBIBJÖRNANA :D

så kollade oxå...skulle åkt till torvalla idag men det var tävlingar så ska åka på torsdag med familjen :D

såå idag blir det datan o tven ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fin blogg men du borde ändra på färgen för det är jobbigt att läsa dina inlägg när färgerna är så starka :)

2010-10-17 @ 16:26:12
Postat av: Emma ;)

Sv: Jaa jag ska ändra....Håller på med en ny header o då blir det annan färg på bakrunden x ;)

tack föresten :)

2010-10-17 @ 20:41:13
URL: http://zitaemma.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0