Vem säger att jag e trött....:O

Heej :)
Sjuukt bra helg jag haft asså :O'
Först går man upp på lördagen o vaknar,fixar det sista i packningten o äter frukot,när man gjort allt det åker man till termilnalen där alla ska samlas....vi tar bussen till Älta....När man kmr dit finns det inga som man kännder förutom dom från ens scoutkår....Man lär sig namnnen efter ett tag men vågar fortf inte våga fråga om dom ska göra nåt....jag frågade om dom kunde skriva sitt namn på min arm....o sen skulle vi klä ut oss,jag visste inte vad jag skulle va så dom alde att jag skulle vaa fjootis^^
jag gik me på det o jag smikade mej överdrivet,satte upp håret o hade en häng-keps sen så hade jag 'fjortis' streck på kinderna,sen på ena armen stod det 'PÖZZ <3' o andra stod det 'DAAH <3' haah det var faktigst skiit roligt att gå ut o vara 'utklädd' som fjortis när man ringer på "bus elr godis" vi kom hem o kollade på en konstig film,sen satt vi o kollade på "scary movie 1" o sen gick jag,philip,andreas och erica ut o pratade det var roligt,vi kom hem vi två kanske,hade ingen aning eftersom våra ledare har tagit telefonerna ;( Jag,Philip,Andreas o Maja ville gå ut o elda,vi gjorde det o sen så hamnade vi där hela natten,jag frös sjukt mkr så Andreas fick vämra mej en hel natt....Jag kände mej som en prinsessa för när jag frös eldade dom mer,hämntade filtar,satte upp pressening o allt....Vi hämtade popcorn o gjorde popcorn,det var inte såå gött för dom var brända XD
Sen hämtade vi frukt o annat tex sittunderlag,tyyp 300 st (känns det som) o sen låg vi tyyp på varandra^^
Vi var uppe hela natten körde tex SKPD (sanning-konka-procent-duell) det va roligt för att mn fick veta mer om den andra personen^^
På morgonen tyyp åtta var jag super pigg,o alla andra (som sovit) var skiit trötta,jag var hur pratglad som helst....
sen gjorde vi lite saker på morgonen tex städa,nu har vi bestämt att jag,philip.andreas o erica ska va nån gång i veckan då det e höstlov^^
oojjj hoppas ni orkar läsa allt!!!

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0