e jag duktig elr?? XD

heei :)
OMG....
to skolfoto idah o blev fett fail -.-
vi gick in o satte/stod o sen skulle han placera oss...jag fick stå högst upp som vanligt -.- o sen så när vi tog kort började jag garva (fast det hördes inte först) o sen började jag skratta högt o då så kunde jag inte stå stilla på stolen o sen så....började skratta för att oliver gjorde miner o då började jag skratta o då sa fotografen: "aa vi kan vänta tills hon skrattat klart" o jaa det blir bättre,nää skrattar ännu mera o så kan jag inte stå stilla....alla i klassen står o glor på mej för att fotografen sa att om vi va duktiga så skulle det gå snabbt o jag gjorde så att det tog lägre tid (ojsan XD) o sen sa henke "Emma du får sluta skratta nu" o han visste att jag skulle börja skratta så o sen kollade jag ner på mina skor (?) o sen kunde vi ta kort igen o sen o vi tog tyyp 10 kort tack vare mej XD
o sen var det fotot som man tar själv o då gick det bra...behövde bah ta 2ggr^^ XD
(K)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0