:...

Hejj!
idag har jag vart i sklan (-.-) har tyyp köpt asmånga chokladbollar (A) men det e gött  ;)
nu sitter jag o väntar på att nån ska logga in på msn,bella e inloggad men just nu har vi inget att prata om :P
ikväll blir det kanske Becca o Emelie om det går för mamma asså ;)
annars bli det fredagsmys med familjen XD
elr för ska vi hanla goodis o sen hyra film o sen äter vi pizza :D
imorron blir det att gå upp tyyp halv åtta för att fixa mej,äta o sånt o sen brukar jag sega liite...men sen kl 10.00 ska vi va vid scoutstugan o packa scougrejerna...sen tar vi tåget/bussen nånstans o har invigningshajk :D o sen på söndagen kmr jag hem vid 15.00 tyyp o packar saker till pappa o sen åker jag till pappa...o kmr förmodligen sitta vid datan då oxå^^

Kommentarer
Postat av: Bella :P <33

Tack för att du röstade på mig i veckans blogg ;) Ich liebe disch!! <33333333

2010-09-26 @ 09:17:29
URL: http://loveloveloveee.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0