heii ;D

Heii Baajs ;D!
igår skulle jag hämta min brorsa (-.-) o sen skulle vi gå till bussen o när vi nästan är framme vid bushållspltsen så åker bussen så vi går till tåget istället o när vi nästan e framme så åker tåget så vi bestämmer oss för att åka hem o lämna ryggsäckarna ;D
o sen åker vi till tåget igen o sen när vi e hos farmor o farfar så ska vi äta mat o då äter elviis (min kusin) oxå hemma hos farmor o farfar o hon kunde inte sirtta still!
han sprang runt heeeeeeeeeela tiden o pratade om cirkusen^^
när vi väl gick till cirkusen så höll jag henne i handen (hon är tre år) o då började hon springa o då var jag tvungen att springa efter XD
o sen köper vi godis o sånt o sen börjar det o hon sitter o GLOR på allt o alla :P o sen får mattias o elviis nån grj jag ville inte ha :P
o sen så ska elviis sitta i mitt knä i en minut sen ska hon till farmor o sen mig igen...o jag tror ni fattar :P
efter cirkusen gick vi hem o sen så åker vi hem när vi fått bullar o saft ( *emma gilla* )
idah så gick jag upp rätt tidigt^^
jag åkte bussen till vh o sen från vh till lillgården för att hämta idrottskläder o skolväskan o sen så tar jag bussen till skolan :P
på morgonen så hade vi idrott o sen kmr jag inte ihåg så många lektioner...iaf idah blev det pankaka till mat :D
efter det hade vi bild (-.-) vi har såhär mappar som vi gjort själva som vi ska ha ända till nian (!!) o jag tyckte att min var såå ful så jag ritade dett stort rött kryss över hela mappen XD
o sen ritar jag "bamse" o han flickvän som pussas o sen suddade jag allt o då blev eliin o dom tyyp sura (för att jag suddade XD)
o sen slutade vi efter svenskan XD
idah har vi ritat liiite på varandras armar....på mina armar står det:  LOVE,(L),(K),(Y).scouter is my life,bubbelbertil (jag heter så XD),älskar dejj <3,XD,eliin was here,=P x2,hjärtan
"aoutografer": bella,henke,eliin,jessica,ella,cornelia,maja,felicia,emma,elvis,emelie,frida glömde säkert nån o om jag gjorde det förlåt....
orkar inte skriva mera :P
hoppas ni orkade läsa allt (Y)
(K)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0