miin helg =)

Heii!!
i helgen var det jue haajk....Helgen började med att jag försov mej (-.-) o sen duschade jag o åt frukost o sen så drog jag till bussen,tog bussen från ribby till vh o därefter väntade på att jessica skulle komma :)
efter det gick vi till tåget o gick på det tåget som gick mot nynäs,men vi hann byta tåg till det som gick till handen^^
när vi va framme vid scoutstugan så packade vi,lekte liite lekar o sånt sen gick vi till bussen vid handenterminalen o tog bussen till dalrö elr vad det nu hette XD
sen började vi gå moot platsen där vi skulle sova (samma ställe som förra året)
därefter så satte vi upp vindskyddet o sen gjorde vi mat...
sen fick vi göra tyyp vad vi ville efter vi diskat o så XD
sen skulle jag, Emma o Nisse prata liite om visa personer men då kom dom personena o förstörde allt -.-
sen så gick vi därifrån o pratade i vindskyddet o där fick vi va ifred :D
sen så gjorde vi mat det blev köttbullar o makaroner :D gött!
efter det satt vi o pratade igen o åt godis :D
på kvällen vi nio elr nåt sånt så gick vi i skogen till en broo o sen så gick vi i skogen ensamma (det var koooolsvart så man såg inte ett skiit  XD) '
efter det satt vi vid elden o då fick jag massa röök i ögonen o då ved det så mkt att jag nästan grät av att det sved i ögonen,kunde inte ens kolla då gjorde det fett ont -.-
så kändes som om jag inte hade några ögon kvar -.-
efter det så sjöng vi liite det var mysigt :D
sen gick över broon igen o det var lika läskigt den här ggr oxå för det e liksom en decimeter so man ska gå på :O
efter det låg jag o dom i mitt vindskydd o pratade halva natten :o haah det var roligt^^
sen åt vi goodis
på morgonen var det sjukt kallt för kanten av vindskyddet hade blåst upp så victor fick värma mej^^
han var assvarm o alex oxå XD
efter alla i mitt vidskydd + Nisse vaknat så satt vi o pratade :D
nisse kom över till vårt vindskydd o liggundrlaget oxå X)
vi låg o pratade i tyyp två timmar =)
sen efter det så åt vi frukost o tog ner vindskyddet o det sen körde vi burken
efter ett tag så tog vi busen till handenterminalen o gick hem....åkte till mamma,packade upp o sånt sen kom pappa o hämtade oss x)'
sen åt vi o sånt XD
börjar ett nytt inlägg för annars blir det för långt om jag ska skriva vad jag gjot idag oxå x)
=)
(K)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0