Miin helg :D

Heej :)

Berättar om fredag/lördagen dåe :D

Efter skolan åkte jag,Maja o Felicia hem t Maja.
Vi gick o köpte godis o annat skit t kvällen,sen fixa vi madrass o sånt.

Sen skulle vi hjälpa t med maten,det blev Tacos :D *yummy*

Efter det gick vi ut lite,o juste spela in lite videosar Xd

På kvällen kollade vi på:


Det va väl ganska bra^^


Den va sjukt bra!


Det va lite krånglig Xd


Det va bra,fast om man ska kolla måste man kolla vem det handlar om Xd

KollAde vi på nån mer film?
Haah dåligt minne Xd

juste,


Den såg vi på,o har sett en några ggr så jag somna tyyp d

Men sen efter det körde vi "sanning-konka-procent-duell= skpd"
DEt va roligt ;)

Sen berättade jag om mitt intressanta liv..

Hööhö sen somna majjs Xd

O sen satt vi o gick igenom mitt facebook vänner,o tyyp sa va vi tyckte om den personen Xd

Kl 6.00 hade vi vart uppe i ett dygn,o då skulle vi sova,vi sov drygt 3 timmar :)

Sen va jag med Milla vid ett ;D

Det va skjojjsigt,ni får en bild på henne nån dag^^


Och idag va jag hos Elvira o Gunnar&Jenny :D

Gunnar fyllde år så,jaa Xd





Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0