VEm är uppe fem?! jo jag -.-

Heej :)

Som ni ser på rubriken så vaknade jag vid fem av en urgullig hund kom o slicka mej i ansiktet..det är myys..
gick upp vid sju tyyp o skulle äta men har fortf nt gjort det Xd

Snart kmr massa bilder från gårdenen med Milla :D

Men kan berätta lite först dåe..

Vid tyyp sju så mötte jag henne,vi gick samma väg som igår (asså vid massa hus o nån skola) o lite sånt,sen satt vi på en gunga (jag kallar det pizzagunga,en sån där rund stor gunga tyyp Xd)
SEn ville vi åka nånstans.. Vi åkte t handen,gick ner t sjöb,kolla hur varmt det va.. DET VA ISKALLT!

Sen gick vi tyyp t lekpaarken o va där Xd

Sen drog vi hem.. o jaa Xd


Fiin miin.. Xd


Höhö Xd


ännu en bild Xd


vad gör du mIlla


hOn försöker gå runt..

höhö Milla har gått vilse Xd

CAmilla...


igen Xd



haahhaah hon värmer sina händer.. i armhålan ..xcd


En bättre bild dåe :P


skor xd


haah älskar miinen xd


Mobilnörd.se


Spöööke Xd


haah Xd


Världens sötaste hund!! o jaag då X


DAgens outfit-
leggins: BikBok
Linne: Gina Tricot^^


faacelook ;D





haah störd unge Xd

*Mobba inte min röst*

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0