Alltså..neej :(

Hej!

Ni har inte fått nån outfit/facelook eftersom jag ser ut som ett mongo (nehe?) och så har jag haft pyamas/linne till kl. 19.00 så..jaa ni vill nog inte se mej i de heller så skippa de,

Imoron börjar skolan,går dock bara en timme (10.00-11.00) men ändå,sen går vi längre,mer läxor o större krav. Jag har i alla fall bestämt mej för att vara duktig (hah förra året..jaa det kan vi ta senare)..

Alltså..mjaa är inte redo att börja,inte än.. Men har några saker jag ska göra,snacka me nån/några o de..så ser fram emot de, eller njaa... inte om det blir massa negativa svar då..vet jag nt vad jag gör..
Men posetiva svar gilla's


Converse,mee like :D

Hhah massa ego pic...

Loove min halsduk!

TicTack,med apelsinsmak :D

Goodis,tjoockis Xd

Spiike :D



Kommentarer
Postat av: Linnea<3

Åh!! Hoppas min lillkisse har det bra hos er!! Ge honom en kram från mig! Saknar min brorsa från en annan morsa!! ;) <33

2011-08-23 @ 15:29:44
URL: http://ffrobergs.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0