EBBA'S AIRSPACE! - from the day i was born

Har ni hört Timbuktus nya "Resten av ditt liv"
Inte?
LYSSNA PÅ DEN!

Orkar inte fixa en länk, ehehe..

Känner att der börjar bli lite tomt utan Emma. & mina tankar går till när jag va hos henne i Stockholmo!
Riktigt roligt, måste bara påpeka att ni där uppe är extremt osociala!
Till och med folk i bonnahålan där jag bor är socialare, ta det inte personligt! :D
Men iaf ,eftersom klockan är 10 i två på natten , och jag har absolut inget bättre för mej så ska jag lägga upp mina bilder därifrån som jag tog med systemisen ♥
Men först, tänkte jag fråga..om det är bara jag som har fåt denna på min logg på facebook?
höhö.
aja..ni kan ju typ, svara på frågan oxå? Slänga en komentar, jag tar emot den..lovar!
Eller, bara om ni gör ett snyggt kasst..
mwwwwwwwwwwih! inköpet den helgen!<3
HAHA , EMMA!! KOMMER DU IHÅG?
Mjo, alla er som har sett denna bänk, den är min. Bara min!
Den är så värdefull för mej, att det till och med vart värt att sätta sej i glass för att endast få sitta på den
Annars, kan jag inte påstå att bilderna är så speciellt "vackra",
menmen...

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0