EBBA'S AIRSPACE! - haringetbraattskrivahär

det kanske är meningen att vi ska äta oss tjocka på jordgubber, det är ju trots allt sommar?



Tänkte först dra upp en komentar från mitt senaste inlägg. "Smaklöst".
Fick en kommentar av "Eric". Mjo, har ingen aning om vem denna pöjk (ja, vi säger så i småland) är. Men det spelar inte så stor roll..
Först och främst - det var så lite så.
MEN! Tänkte bara, jag sa aldrig hur filmen slutade? Jag sa att han dog..en liten stund, eller något. Mer exakt skrev jag såhär: "Men ja, Linnéa - som befinner sej runt femton mil härifrån lyser upp min dag genom att ha krossat mitt hjärta! </3 Hon sa att Harry Potter inte dog i filmen, men det gör han ju visst! :/ En liten stund iaf..".
Förstår inte hur du får ihop det med att berätta slutet?
Detta, är bara en del av filmen.
Kan ju säga att filmen i rummet med massor grejer, där det börjar brinna,där dom hittar ena delen av han och dom räddar dom där tre killarna är rätt ball. Så nu vet du lite mer av filmen och jag förstörde lite till. Puss!
Jag kan berätta mer om du vill?

Btw. Så gjorde Linnéa min dag! ♥
Träffade henne vid två snåret & vi har haft galet kul!
Vi åt massor med jordgubbar &såvidare, choklad och läsk. Coca Cola Light <3
Vi träffade även Joel & Alex en stund. Haha, mjo. Joel och jag ägde ut Linnéa på fotboll. Fötterna var dock helt röda sen - haha?
Sak Noel – Loca People (What the F**k!") - Radio Edit
utan denna flickan är livet inte livet värt att leva ♥

Sure,..vet faktiskt att min groteskt fula blonda utväxt syns otroligt mycket, mitt hår börjar även bli riktigt ljus brunt, innan var det ju liksom svart nästin på? Måste färga.
Träffade Simon, Robin..även kallade Tuppen och Linus runt 10 tiden oxå.Mjo, lite drygt. Menmen. Kramkalas och nu drar min älskling till Elskiltuna tills Söndag, kommer sakna henne något henne så otroligt!
Alla andra ska oxå iväg, Karl Oskar dagarna, Öland och så vidare? Får väl gå runt och dryga för mej själv, tror även det blir Mellby i helgen.
Befinner man sej i Halmstads trakterna kan man ju höra av sej?
Aja. Like always - www.ebbaspjuto.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja alla kan göra sina misstag :P

2011-08-04 @ 14:08:33

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0