Galet <3

HEej!

Emma,du min älskade kompis har alltid vart vid min sida liksom,vi lärde känna varann på nån hajk,du vet när vi hade benke,uffe o många andra på våra "sedlar" det var en hotellhajk. När vi va där kom Vernica fram till oss o fråga om hon fick va med,o vi sa såklart jaa :'D Vem vill dissa henne liksom?

Året efter iaf så började båda på patrullisarna,åh vad rooligt vi har haft!
Alla skratt,alla kraaamar o allt D:
KOm ihåg när jag frös som fan o du hade värsta dunjackan,höhö jag stog innanför din jacka o krama dejj,underbart! Alltid när du kom med bilen t scouterna typ blev jag skitglad o sprang o kraama dejj :D Vi har likadana åsikter om dom som går på scouterna,vi har våra favoriter o våra "fiender" som vi INTE tkr om,hah!
Alla hajker vi har haft tsm,dom är underbara. Gillar invigningshajken då vi typ gömde oss BLAND BLÅBÄR.hallå..jaa så lite blåbärs fläckar här o lite där ;) O när vi är tsm i en grupp får den heta "Emma" ett awesome namn,o våra smeknamn,pungråtta-ankunge <3

Men förutom alla hajker så är det faktiskt lägret 2011 - Svea Rike 2011,Vi satt o skrattade i sov o allt man kan göra på 8,5 timme! Lägret trodde vi skulle bli astriskt dom första dagarna då vi behövde jobba större delen av dagen,Det var segt! men sen kom alla utlänska,din "kille" som du tyyp hade ångest över att du inte gått fram,o min hollädare,vi hittade våran "sommarflört" synd att det bara va en sommarflört,o bussresan hem <3 HAhah tyckte det va jävligt roligt när dom "surtanterna" kom o sa t Simon om musiken,HALLÅ vi måste få lyssna på musik jue?!!

Älskar dejj <3

Pungråtta <3 Ankunge <3



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0