Stockholmo som Ebba säger ;)

Heej!

När Ebba va här hade jag underbart trevligt med henne! GJorde allt jag ville,o det jag ville mest va att spendera 4 dar med Min älskade Ebba!

Bara länktar tills jag får träffa dejj nästa gång! Vilket blir på höstlovet hoppas jag,fast då får jag komma till moheda,åh så jag läntar! Om det blir av ska jag även träffa älskade Becca som jaginte träffat på tusen år känns det som :d

Grönan va jue det bästa,o att du tvinga mej upp på insane o allt det där va härligt!

Åh vill bara träffa dejj nu,vill bo nära dejj så att jag kan träffa dejj oftare!


Älskar dejj,Du kan berätta allt för mej o jag vet att jag kan berätta vad som helst t dejj! <3

EBBA'S BLOGG

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0