Matte.. Matte .. Matte ..

Heej :)

Berättar om dag 16 imorron..

För idag har mina tankar vart på andra håll ;)

Kom till skolan..va i skolan som vanligt (och lika tråkigt som vanligt)
Sen efter skolan var det läxhjälp och eftersom vi ska hinna bli klara med två kapitel till imorron så tänkte jag gå på de för att hinna.. Hann rätt långt men hade ett helt kapitel kvar :O
Aja sen efter åkte jag med till mattias sim-avslutning.. trååkigt XD
Efter det åkte jag hem t sjuka Bella och gav henne matteboken.. Hon får krya på sig tkr jag :D
Efter jag vart hos henne gick jag hem på en IS väg.. åt middag och efter middagen satte jag mej inne på mitt rum och började plugga.. Jag började kl. 19.00 och blev klar 21.19
Så hade först 20 minuters rast,då gjorde jag matte. På matten som va 40minuter.
Efter skolan i 1½ timme och sen 2½ timme. Så samarlagt.. 5 timmars matte :O
H*elvetet :O

Men aja imorron e det fredag och pappa sa att jag absolut INTE skulle göra nån läxa,(även om vi inte har nån)^^

Hahaah miin treeeeeevliga dag ;)


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0