Alla tkr det e jobbigt...

Mhm Hee!

Tänkte bah säga att alla kompisar som läser det här,ska sluta prata om Andreas o allt annat som ni tkr e jobbigt...om ni vill veta nåt får ni fråga...
För är såå j*vla trött på era suckanden o blickar o allt,jag orkar inte....Tråkigt o berätta nåt som ingen lyssnar på eller bah suckar,då kanjag lika gärna va tyst...så blir det bättre

Men så fort jag nämner "Andreas" kmr sucken direkt o det e j*vligt jobbigt -.-
O sen när det handlar om scouterna elr hajkerna så tkr ni oxå att jag e jobbigt,så kan lika gärna hålla käften så kan jue ni berätta om nå roligare då ni inte behöver sucka...




Jaa så nu vet ni!!

Behöver inte berätta något mer om dom...o allt kompisar i Älta för...jaa...


Kommentarer
Postat av: Eliin^^

Mejj kan du berätta för tkr det e kul :) om det nt e nåt jag redan hört :D <333

2011-01-12 @ 22:37:24
URL: http://elaijjn.blogg.se/
Postat av: Erica :)

finns :) <333333

2011-01-13 @ 15:16:39
URL: http://izaericapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Angelica Ööööööösterberg

säg bara till så ger jag dom stryk direkt ;D

2011-01-15 @ 16:17:15

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0