Dag 2- Mina syskon

Heejj :)

Nu kan jag berätta om mina syskon*

Sandra dåe:

Jaa Sandra heter min syster som är 11/snart 12år,går i tungelsta skola
Hon är j*ävligt sprallig och har full av energi....
Där huvudetr egentligen ska sitta är det massa energii ;D

Hon har gått på gymnastik och dans och så,nu har hon fått för sig att hon vill börja på badmintion...
Jaa kan väl inget annat än att säga "kööör på" :D

Mattias dåe:

Jaa min brorsa heter Mattias och är tyyp helt galen?
AHah nää men han har oxå energi där hjärnan egentligen skla sitta så...
Han är 6½ år och går i ettan...

Mattias leeker tyyp bah me bilar o tågbanor o sånt så han har inte tid me massa sporter o annat ;)


Jaa miina fiina syskoon som jag älskar...:D Vilket jag kanske inte visar såå ofta :S

Aja herrå (K)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0