Dag 9- din tro

Heej :)

Ehh... jag tror inte på nåt så har inget att skriva^^

I fredags (igår) åkte jag o Felicia in t stan för att se på bio på sergel...När vi gick såg vi TK :D'
Asnaajjs :D
Vi kollade på himlen är oskyldigt blå... :D

Felicia tyckte han va snygg såå jag skrev ett sms o skicka t han att hon tyckte de :)

Sen åkte vi hem t Felicias mamma och åt däe  så,fixade naglarna o va på tyyp asfluum humör (Y)
Vi försökte gilla massa rocklåtar men gick väl såder :S

Sen "rååkade" jag skicka en :* t Tommy,o när Felicia såg mej höll hon på att döda meej :O

Sen vid tyyp halv tolv kollade vi på film de blev morden i misomer... ;D
Efter blev vi trötta...elr nää vi vlev pigga igen så vi satte oss upp o började spela nå "eva och Adam speel" sen vid halv fyra somna jag^^

På morgoonen har vi ätit o kollat fiilm ;D

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0