EBBA'S AIRSPACE! -

hi babes! ;*
Förlåt för att jag inte hunnit skriva idag, har haft fullt upp!
För det första, så har jag skapat en ny kategori i Emmas Blogg, Haha. Hoppas du inte blev sur?
Den heter iaf, Ebba Airspace! - förvånar det oss? nej.
Men det var mest för att det ska bli enklare och hitta det jag har skrivit osv :)
SURPISE EMMA! :D



Just nu är jag lite sur.
För Mathilda var precis nere på ica med Alma, (både är mina systrar) och Mathilda lovade mej en Coca Cola, Light ofc om jag följde med henne till Växjö idag..kommer till de sen! (;
Iaf. Hon skulle köpa den, men gjorde aldrig de..så har inget att dricka, och ica stänger nu - underbart!
Men får väl traska ner imon ist?
Ja, som sagt. Har haft fullt upp idag!
Sov hos Linnéa inatt & vi satt uppe rätt sent. Sen skulle jag upp vid 8, så sov bara 4 timmar - underbart!
Men ja, var faktiskt inte så trött. Började dagen med dunkade musik i öronen och en promenad hem med en mobil som är spärrad. Woho! Klippte gräs och sen åkte vi in till Växjö, tog en runda på Sammarkand med Mathilda - hittade ett en jätte tuff byxdress! Dock är mitt kort borta x'd Så hade en rätt underbar storasyster som betalade, dock inte lika underbar när hon glömde colan? Men ja, sen ett besök hos tandläkarn - gick bra! Som alltid. Hehe.
Bytte gummiband osv, för er som inte visste det har jag räls :)
Sen stannade vi en stund på mammas jobb, och sen hem. & då va klockan typ halv fem och jag var helst slut? Men ja, tog tag i mej själv. Åt lite och nu har jag målat klart en sida av bon! Stolt. Så imon målar vi säkert lite till, känner verkligen inte för det..men vem vill inte ha pengar? Får väl väl be nån komma och sitta och babla med mej? ;)
Vart även inne på en av 3-butikerna! Jag beställde en mobil där för, ja.. ,3å en halv vecka sen? Den har inte kommit ännu. & till mej sa dom 2 veckor. Den hade tydligen funnits i lager igår - så dom hade väl troligtvis skickat ut dom, så har jag tur kommer den imon! Hoppashoppashoppas! Jag har förhandsbokat "Samsung Galaxy Z". Typ, Lillebror till SII kallar dom den. Precis lika stor som den, lite sämre kamera bara och sen lite dåligare skärmupplösning. Annars nästan bara designen som skiljer dom åt :)
Gillar Samsung Galaxy mobilerna, dom nya iaf. Pappa har Ace , jävligt skönt toutch osv!
Aja, som vanligt! www.ebbaspjuto.blogg.se


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0