EBBA'S AIRSPACE! - lite ledsen, lite övergiven

depprimerade tankar, desperat efter dej.



jag är själv medveten av att jag faktiskt aldrig skrev igår. För att jo, det var såhär att jag var i väg hela dagen, steg upp vid åtta och sen en timmes åktur i Linnéas BMW med mycket ansträning för att inte somna hamnade vi i Sävsjö på Boda Borg. För er som inte vet vad det är, är det nästan som Fångarna på Fortet. Man går in i ett rum och ska lösa en uppgift eller ja, klara något fysiskt.'
Riktigt roligt!
Var hemma runt ja..halv fem sådär, riktigt slut var jag. Hur trött som helst. Somnade sen nångång vid 10, hade jag bloggat hade ni fått ett extremt kort, tråkigt litet inlägg - fast, det är väl alla andra oxå så? Det kanske inte hade spelat nån roll ;) Men kände iallafall att jag tar det imon, när jag har lite enegri i kroppen.
So, Here I Am!
Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva..känns så meningslöst att skriva om mej, eller vad jag gör om dagarna, alla gånger jag färgar håret - då ska vi inte prata om alla olika hårfärger jag har haft.
Nu då? Nu sitter jag och glor på barnkanalen? Ömh. Nej, inget jag brukar..det råkade vara så att tv stod på när jag kom ner - internet hade tydligen inte lust att fungera på mitt rum idag *suck*
men ja, tänkte göra en diss här då..
like..

YEAH!
Så, Ni har väl alla hört Sofijah? Rapparen på Youtube?
Om ni inte har det, så kommer här en låt med henne

Hon är fan riktigt kass! Hon kan inte rappa, det är bara så. Hennes låtar handlar bara om samma saker. Kärlek och hennes vän som gick bort. Visst det kanske är tragisk att kärlek aldrig funkar, men vafan, kom över honom?
Ja, jag kan inte säga något om Erik, hennes vän som gick bort - det gör ont att förlora folk. Men, nästan varenda låt behöver faktiskt inte handla om honom?
Jag kanske inte kan göra det bättre? Jag kanske inte kan rappa själv - jag har faktiskt aldrig testat. Men jag måste säga att till och med jag kan göra en låt text bättre, jag kan få bättre groove, snälla.
Bara jag som tycker hon är kass?
Iaf. Diss till Sofijah.


Ja, Hissen.
Ni har väl hört Rebecka Black's låt Friday? Ja. Den som blev så hatad att den togs bort ifrån Youtube. Hehe.
Det är några randome killar som har gjort om den på svenska, Hur jävla rolig som helst!
Hoppas ni gillar't!
Som vanligt - www.ebbaspjuto.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Elin^^

Sv: Hon o alla andra, men menad t en annan (A)

2011-07-22 @ 22:12:54
URL: http://elaijjn.blogg.se/
Postat av: Elin^^

Sv: Sakna dig med! <3

2011-07-22 @ 22:16:03
URL: http://elaijjn.blogg.se/
Postat av: Elin^^

Sv: Heheh..:$ Jadu :P

2011-07-22 @ 22:17:31
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0