EBBA'S AIRSPACE! - röd, röd..hömh, ja röd.


hej på er cuties!
efter en jädrans lång natt, är jag hemskt hungrig. Så..ska fixa något att äta!
Har börjar måla på uteboden..går väl, helt okej kanske. Färgen gör inte som jag vill bara?

Ställde mej i duschen, benen var helt röda av färg. Jag kan nämnligen inte måla utan att kleta ner mej en massa? Höhö.
Fick en jädra lust att slänga mej i sängen och kolla på en film, men som sagt - ska äta innan jag avlider, sen tänkte jag kolla med linnéa om hon var hemma, sugen på choklad. NÄHE?
Varjde dag är en lördag på sommarlovet förstår ni, endast för att  jag ska få äta choklad och ingen ska klaga? Hiihi (a)
Skugger, stärkt ljusstyrkan och kontrasten. Inget mer.
Gillar den vita bakgrunden osv..fick verkligen till några bilder.
Ja, jag tar alla mina bilder själv. Ibland gör jag och min syster lite sjuka grejer och klär ut oss osv och leker modeller. Mörker rum i källaren hade in vart fel. Just på den bilden har jag bara en vit vägg som bakgrund, inget mer. Kan ju bjuda på lite jag har tagit, överhuvudtaget liksom :)
dock laggar mitt internet, igen.
så kan inte ladda upp bilder igen? Konstigt, funkade hur bra som helst innan idag..
lite blandat här, lite ifrån mathildas konfemation..dom med kyrkan och ljuskronan. Valborg har vi även här, klovkan och brasan - bilder från igår, nån bild ifrån när vi v och sov med klassen på klappudden. Minnen!

Jag har ingen riktigtt systemkamera, en kompakt en. Så den är ganska liten..men kände att jag köper det, och ser ifall jag gillar det, fall jag verkligen kommer ta kort. & gör det verkligen, men ska ha denna ett tag till, kankse införskaffar något bättre senare :)
Kan dock inte namnett på den, men det är en Nikon
kanske kan lägga upp mer sen,
som vanligt hittar ni mej här - www.ebbaspjuto.blog.se

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0