EBBA'S AIRSPACE! - vanlig men unik?


det va typ sent, och jag helt random. tog upp kameran och tog kort..
så runt 200 hundra bilder har jag fyllt mitt minnerskort med idag. bara på nån halvtimme typ?
Men tänkte bjuda på nån bild kanske? Har suttit och redigerat lite oxå - lägger nästan alltid till nån effekt på bilderna, om det så bara är lite kontrast eller ljusstyrkan.
Dessa bilderna har jag ökat rätt mycket ljusstryka , dom var redan rätt ljusa när jag tog dom. Sen kontrasten en del oxå. Dom felsta är det skuggor på, men på nån tog jag bort dom flesa på dom.
Lite beskärningar här och var oxå, :)
men mitt internett är sådär, så kanske inte kommer kunna få upp så många :/

Btw, är det bara jag som älskar Peter Pan?
Han har så massa fina , vad man än kallar det. Citerar jag? ALLTID!
jag har två favoriter.
..dom hamnade tydligen mellan bilderna? ;)
You know that place between sleep and awake,
the place where you can still remeber dreaming?
Thats where I will always love you, that's where I'll be wating.
- Peter Pan

Never say goodbye
Because goodbye means going away
And going away means forgetting
- Peter Pan



personligen , gillar jag denna bilden - ny profilbild på facebook!

kunde inte få upp fler nu :/
Men ja, om ni vill läsa mer om mej och min vardag, så finns jag som vanligt här >www.ebbaspjuto.blogg.se<



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0