Emma :D

Tjaa!

Nu äre Emma som uppdaterar,
Yees..

Dom här dagarna dåe,

Tisdag: Gick upp kl 4,hade då bah sovit 30 min.. Yees pappa hämta oss,vi drog t centralen,sen tog vi tåget t sunsvall,därefter bussen t örnskensvik (stavning?) o sen därefter t mellsel,där vi blev hämtade av Nettan o Nina
Sen på kvällen gick vi en lååång promenad.
Onsdag: Tog xdet mest lugnt,sen jaa Xd
Tordag: Vi åkte o bada i mellsel,sen på kvällen drog vi o plocka hjorton,o blåbär,
Fredag (idag) : Tagit det lugnt,hämtat Fredrik. o nu är mamma o Nettan iväg o dansar..
Lördag: vetnt
Söndag: Ingen aning
Måndag: Paradiset (ett äventyrsbad :D)
Tisdag: *Åka hem,lite skönt för har ingen o va med förutom min telefon. O då måste jag hjälpa till hela tiden för att jag är själv -.-

TACK MIN UNDERBARA EBBA SOM ORKAR BLOGGA :*


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0