Hemma!

HeejHeej!

Jag är tbx.. Kan jue berätta lite kort vart jag varit o gjort under dom senaste dagarna,bilder får ni fredag elr nåt så ni får vänta :)

Onsdag: Vi åkte vid nio ungefär,stannade på nån sor affär,som tydligen skulle va billig men det va dyr..
Jaja sen åkte vi i bilen hela dan i tyyp 30 graders värme. Inte det roligaste då ;(
Vid sju ungefär kom vi till Skara sommarlands camping,vi checkad in,o kollade runt lite,sen spelade vi minigolf..jag förlorade :(

Torsdag: Vi gick upp rätt tidigt (åtta) o fixade oss o så,sen gick vi till parken ( Skara sommarland) o va där hela dan,till sju. Efter det gick vi t campingen,o hoppade sånt där stuttsmatta ( fast man spänner fast sig med snören o allt sånt) Juuste.. Vi sprang/gick i en sån där boll.. ni vet..

Fredag:  Vi va i parken igen,åkte vid fyra/halv fem. Då åkte vi till Ellen,Alma o Malin. Kom dit vid sju. Vi käkade sen skulle jag o Ellen till Ungdomsborgen elr vad det nu hette.. Jaja

Lördag: Vi åkte o bada,sola o tyyp hoppade^^

Söndag: Vi åkte hem,kom hem vid fyra,åkte vid tio^^

Sen har jag packat upp o de ;D


Saknar min flikka! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna/Linnea

oh, fett awsome vill också springa i sån dära boll :D

2011-07-10 @ 23:10:03
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0