Jag älskar dejj min pöjk! Nu har jag chat...

Jag älskar dejj min pöjk! Nu har jag chattat Me dejj,många långa nätter..typ till 04.00 o sover man t 08.00 o går upp liksom,men iaf fattar inte hur mkt det finns att prata om?! Dagen innan vi drog t Norrland chattade jag Me min pöjk i 6 hela timmar,o nu är vi tsm. Hur underbart är inte det?! Till Linus. Åh jag älskat dejj så otroligt mkt! Varje moron kollar jag om du komentetaat nåt på fb elr nå sånt,jag bara länktar tills du loggar in på fb,precis efter du vaknat! Ingen kam nog se hur mkr jag älskar dejj! Du gör mej glad,så jävla glad! Min sommar har inte vart den bästa men sen du kom in i mitt liv!,det är svårt o skriva hur mkt jag älskar dejj. Älskar dejj MIN bara MIN älskling,den 22/7 kl 00.16 är verkligen en dag att minnas ;* <3333333333333333


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0