Johanna Darling'

Heej :))

Johanna den underbara ville att jag skulle skriva lite om henne ;D

Johanna,Du är en person man inte släpper i första taget! Har känt dejj sen jag va endast 5 år. Och jag är 14 år nu. Nästa år har vi känt varandra i 10år!!!! Det betyder att det ska firas!
Du är en sån FANTASTISKT UNERBAR person o är glad att juste VI är kompisar.Okej jag är inte kompis med dejj.. Jag är din bästis duvet bbf,kommer att hålla livet ut!
Du o jag kommer seriöst hålla våra händer..till o med i graven,jag gillar dej inte,jag älskar dejj! Du är halva mej,Så du är min andra halva,du o jag har växt upp tsm,skapat minnen. O vi har ännu inte skapat alla våra minnen tsm.. Nu är du extremt saknad eftersom du är på gotland o jag drar på tisdag..
Du ska veta att jag finns för dejj när som helst,dygnet runt bby!

Älskar dejj av HELA mitt hjärta!


Johanna Elina Solem



Kommentarer
Postat av: Johanna

tack,bästis!



Kolla min blogg <33

2011-07-18 @ 10:19:24
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0