Kryssning

Hääy!

Idag åkte vi t farmor o farfar,blev dock ingen badningen eftersom det inte va nån sol.. Xd
Har bara chillat hära,kollar lite bloggar o bloggar själv nu,


Måste erkänna att jag saknar skolan  LITE,liksom att träffa massa folk o kompisar varje dag! Det är såå härligt när man kommer till skolan o får massa kramar..okejj dock är det inte så längre då..men av några får man jue kramar hela tiden! hÄÄRligt eftersom jag ÄLSKAR att kramas! Men nu är tyyp alla bortresta,(joo jag med) o då hinner man aldrig träffas juje :'(

Imorron blir det kryssning,men KANSKE bloggar på dagen,vi får se! Det skulle ha vart hemligt men jag gissa rätt så ;) Kommer hem på onsdag kväll så ingen uppdatering,eller joo jag gör tidsinställda :)


Hatar att ta samma bilder hela tin' -.-


Kommentarer
Postat av: Johanna/Linnea

Love you darling/ Jojjz

2011-07-11 @ 19:56:02
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0