Usch.. <3

Heej:)

Idag har det inte blivit nån uppdatering,men vaknade vid tio tyyp. Kollade på Tv,o åt o sånt. sEn drog vi (jag,Mattias) hem till mamma,som jag saknat henne (A) Jaja vi åt våfflor,jag åt 1/4 Xd sen gick vi ner t bibloteket o lånade böcker,för mej blev det tre "lär dejj teckna bättre" o en som heter Såld,imoron ska jag hämta "När ingen annan ser" o "14 år till salu" Alla är sanna historier,sen har jag bara vart hemma o kollat på Tv,åt flygande jacob.

Yees bilderna kommer såfort min laddare har kommit,vilket betyder om typ 1-2 timmar ;)

Varje gång jag kollar på bilderna från skolavslutningen,elr när Ebba var här. Usch då inser jag hur jäävla mkt jag saknar dom,spec Bella. Jag döör! SAknar henne som in i helvete. O sen efter Ebba åkt känns det helt tomt :( Du är så himla spec,gör mej glad.Så behöver jag inte tänka på något annat heller. SAknar er otroligt! <3



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0