Packa upp..Packa ner

Heej!

Idag har somsagt vart en packdag,
Efter lunchen drog jag till pappa,hämtade de jag skulle sen låg jag o chilla framför TV:en sen åkte jag o mattias t VI,i VH.. skulle växla 200 kr t 10 20..

Nuu ÄNTLIGEN är jag klart med packningen,o ni skulle sett mej hur jag PRESSADE ner allt för att få plats,men det gick till slut!

Nu ikv skulle jag chattat me Linus,men nä så blev det inte..För han sover :((

Okej här kmr lite bilder iaf :


BBy = Linus!


Man ser inte så bra,men om man kollar noga ser man att jag gjort ett hjärta :)


Mobbad,men läser 14 år t salu :)


Jag lite halvstörd


EN REEN!


Shorts: GinaTricot,99kr (rea)
Blå/Grön Tröja: GinaTricot,49kr (rea)
Vit T-shirt: H&M,70kr
Rutiga trosor: H&M,30 kr(rea)
"Love is Stranger,Dance to the beat,(sista ser jag nt vad det står): GinaTricot,3 för 99 kr :)


Sandra arm,inte alla som målar nagellack på armen med flit..


Glass :D

LIte bilder :)

Men inge mera inlägg för min del,

morgondagen:

06.00- Gå upp o duscha,fixa mej o sånt (15-30min)
06.30- Kolla så att jag har allt
06.45 tyyp äta frukost,packa ner matsäck (pannkakor,cola,bullar)
SENAST åka 07.30 ^^

SEn e det bah att siitta i en buss o prata massa skit o annat med dom bästa (bland dom bästa iaf)




Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0