Arg..

Heej!

Just nu är jag lite arg,det funkar inte läängre att mobil-blogga. O om deet inte kommer funka kommer ni inte få nå inlägg på 100 år,nä men ska upp till norrland- ingen uppdatering ska till småland - kanske uppatering ska va med alla mina underbara kompisar - ingen uppdatering ska på läger - ingen uppdatering.. Då kommer ni inte få nån uppdatering på tyyp hela sommaren :O
Hoppas det funkar snart iaf^^

Jaja nog o de,igår blev det heller ingen uppdatering för att jag åkte t Rudan med underbaraste Emma,vi låg o solade sen badade lite^^ Efter det behövde jag städa,damma o duscha -.- Jaha sen efter maten träffade jag Becca,först visste vi inte vad vi skulle göra,sen tog vi bussen t donken så mötte Stoffe upp oss,dom käkade sen drog vi tbx till centrum,o åkte hem^^



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0