Johanna Elina Solem <3

HEjj alla underbara :D

Jojjon vill att jag skulle göra ett "minne med dejj",alltså att jag skrev om henne,så varför inte ;)


Jaa Jojjon blir det då ;)

* Jag kan börja me o berätta hur fantastisk person du är!
Har känt dejj i nästan 10 år,heelt sjukt :O Minns det som om det va igår,då jag va 5år o du 4år. Vi träffades i den lekparken vi kallade "Emma & Sandras lekplats" hhihi det ända som fanns i huvuden va att leka,vi visste tyyp INGET om varann just då,bara namnet.. hheh sen lärde vi känna varann bättre,vi gick på samma dagis o bodde grannar,vad kunde bli bättre. Jo att bli bästisar,o vilka blev bästisar sen? Jo vi :D
Det är hela tiden underbart att träffa dejj,varje sekund är fantastisk med dej!
Älskar dejj! Av hela mitt hjärta,och kommer ALLTID älska dejj! *


:D


Kommentarer
Postat av: Johanna/Linnea

awwhi, sööötis :p Love you! :D ^<333 / JOJz

2011-06-17 @ 13:33:12
URL: http://systrarnasolem.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0