MASSA bilder (::

Heej :D

Har precis kommit hem från pappa,vi hämtade grejerna o drog t mamma^^
Håller på att ladda upp bilder så kommer MASSA bilder idasg :D


Goodis :D


Outfit^^
Short o linne (:


Yees toomatface där ;)


Mina naglar tyyp t skolavslutningen :)


Min skolavslutningsklänning ;)


cp min Xd


Bella sötnoos :D


tyyp alla + kaakor ^^


Bella :DD


Heenkee :D


Eriic^^


henke..o jessica


klassen^^


igen^^


Jordgubbståårta som farmor gjort :D


Älskningen jojjon :D


Jojjoon^^


hihi^^


När jag satt o vänta på bussen.. typ regn?


bara för att min familj är normal..


chookladbollar jag baaknat^^


o såhär ser det ut efter..


fredahsgoois :D


yes jag^^


Miina naglar :D


Miin vägg (:


mattias klass sjunger^^

hihi jag o bella^^

nog med bilder!^^



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0