Mode-enligt mej!

Heej:)

Fick ett bra förslag av Ella/Nina som sa att jag kunde lägga ut bilder på kläder som jag diggar,ska se om det funkar. Men pröva ska jag iaf :D
Tck för förslaget.! Om ni oxå har förslag,vf inte kommentera,för då kanske jag kan fixa det så att bloggen blir bättre :)

Men här kmr kläder jag diggar :) -


Typisk fest tröja^^


En blus elr nå såny xd (?)


Fin blå tröja :)


Blått linne, :)


Rolig zebra tröja :D


Linne med tryck. :)


^^


En tröja :)


En fin svart tröja :)


En tröja xd


En blååå tröja xd

DEt va alla tröjor.. ;P


En fint skärp t fina tröjor ;P


Fin tjol (brukar nt ha tjol men den här va fiin ) xd


ÄLSKAR ringer!


ÄLSKAR den här ringen oxå!!

Jaa dert e sånt jag gillar xd Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

var kmr ringarna ifrån

2011-03-14 @ 19:41:20
Postat av: Emma 8)

GASH, vart kommer nummer 2 & 9 ifrån? :OOO LOVE! :D

2011-03-14 @ 19:41:47
URL: http://boinq.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0