Romme :_d

Heejj :))

Berättar om gårdagen.

Gick upp vid 04.45.. usch vad tiidigt -.-
Men somnade om så vaknade igen av att pappa väckte mej 05.15 ;)
Vid halv åkte vi o hämta Bella :D
När vi stod vid kyrkan såg vi Carro,Linnea o Jennifer,efter det kom Kally,Maja,Emelie^^

När vi gick¨på bussen satte vi oss längst fraam :D

Först prata vi jäätte mkt.. Sen skulle vi se på film,det blev Dum & Dummare.. Skiiiit dåliig film -.-
Efter det satt vi o prata o tyyp åt fruukoost ;)

Vi stod i kön i 10 min för att få pjäxor,skidor och stavar.. EFter det gick vi o tog på doom... Usch det va läääskigt för att har nt stått på skidor på nästan 5 å :O

Först i början skrrek jag t Bella att jag skulle döö (heehee)
Vi åkte i barnbackan.. Först åkte vi bah halva backen,sen hela.. Sen skulle Bella,Kally,Jennifer och Carro åka ankarliften.. Jag o Linnea stannade kvar i barnbacken t lunch..

Vid tyyp elva skulle vi äta mat.. Vi va klara me maten 13.30 för att det vaa sååååån låååååång köö.. O i kön höll jag på att svimma -.-

Efter vi ätit åkte vi i grön/blåa backen.. sjukt roooooligt :D
fast höll på att ramla av liften Xd

Ramlade bara en gåång :D
Men har jävliigt ont i knäna -.-

Aja på hemresan me bussen kolla vi på nån film.. (jag sov så såg tyyp inget av filmen )
Men efter det började Charlie säga nå bokstav o vi skulle gissa vad ordet vaa..^^
och då satte jag mej breevid Henke för att höra vad han saa.. o sen fåår ni nt veta mera ;)

Nu har jag jäävligt ont i kroppen,kan knappt röra mej -.-

Är sjuk oxå -.-
Skulle vart me Elviiz,Eliin,Maja o Felicia men nää så vart det nt ;(

SRy för långt inlägg^^


Kommentarer
Postat av: johanna

hmmm? undra vad som hände sen. Efter du satte dig brevid Henke. hahahahaha

2011-03-11 @ 18:25:45
URL: http://solemjohanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm va hände emma.

2011-03-14 @ 19:45:29

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0