Bildbomb

Heej :)

Idag taggade jag,Elin,Felicia o Emelie t centrum^^
DEt va najjs :D

På vägen såg jag en söt liten Veronica gå^^
Jg gick fram o snacka lite me henne^^ Det känndes sköönt,för har nt snackat med henne på EVIGHETER!

EFter det gick vi in på en frisörsalong o tog hål i örat (där uppe) ni får bild imorron^^


Men dagens inköp dååe :D

Skiinnjacka :D



Tyyp Tights Xd


Ah ni ser vad der står ;)


Nå fett koonstiga strumpor Xd


Fina örhängen :)


En tröja från GT


En mascara ;)


Ett linne^^


Ett likadant linne-fast annan färg som nt kanske ser om ni inte är färgblinda^^


Ni ser vad det är ;)


Hårspännen <xd


Min outfit:
Linne- Hm
Tröja-Gina Tricot
Byxor- KlädEtta


Facelook^^
Utsläppt o mascara Xd
Hööhö fick rööda ögoon Xd


Jag o mAja :D


Elviis :D


Alla (tyyp) sötnoosar :*


Felicia :D


Bella,Elviis,Maja o lite av Felicia^^


Seer ni?! jag våågade :D
Wiie :D fast det gör ont Xd

Alla bilder fråån idag :D






Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0