Gårddagen ;D

TJääna!

Förlåt för dålig uppdatering,men har jue vart hos Jojjon så då blir det tyyp inte så bra uppdatering,eftersom jag hellre spenderar den tiden med Jojjon än vid datan^^

Men igår kom jag till henne runt tyyp halv fyra^^
Heheh vi kom inte nåt att göra s åvi baaaaakade :D
det blev en good kladdkaka! usch den var för good..vill ha mer.. xd

Sen gick vi först t gropen,sen till Rudan o lekte o spelade in lite filmer,så om ni er den videon/na jag pratar inte sådär i verkligheten!

Sen kom vi hem,så gjorde Jojjon midda'
Det blev..Lövbiff,o potatis me beaa :D
Gött,Men efter det va jag tvungen att dra sen. Fick småspringa lite till bussen för att hinna^^
Men som tur va så hann jag ;)

Efter det blev det myys :D

Men hejdå ska försöka hitta nån att va me (Y) :D


Kommentarer
Postat av: Lilli

Så koselig da :)

2011-05-15 @ 18:02:25
URL: http://lillisverden.com

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0