Heej :) Igår på scouterna skulle vi hugga...

Heej :) Igår på scouterna skulle vi hugga/såga/göra spänt o stickor,efter det skulle göra upp en eld,min patrull är sämst på sånt men de va skoj^^ haha råkade aven Tyyp skära mej,klantigt...jaa jag vet xd Juste vi körde en annan sak när man ska ha en ballong mellan knäna o gå/springa runt en stol o tbx,jag är oxå sämst på de så jag klarade det inte xd Nu sitter jag o väntar på bussen,den kommer om 2 minuter^ Vi går i skolan till efter lunch,Tyyp fixar till nåt i klassrummet o sen får vi gå hem. På kvällen är det öppet hus från 18.00-21.00 -.-


Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar; klart det skulle vara bättre med dig! :*

2011-05-31 @ 14:31:32
URL: http://solemjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0