JOJJON :D

Tjaa!

Idag har jag vart  skolan,det va jue tyska prov idag- det gick åt helvete! Haah fick väääärsta blackouten :O
Men iaf,skolan va rätt chill,tyyp några lektioner o så o sen fik vi sluta tidigare dessutom.
Det är najjs,så när jag kom hem tog jag et bara lungt,orkade inte blogga då men nu bloggar jag (:

Imorron börjar dagen med idrott,i lillgården (där jag bor) så jag går direkt till el-ljus-spåret.
Efter det så åker jag hem o byter om,o drar till skolan.

Efter skolan drar jag till handen för att träffa världens bästa Johanna! Ska va där till nio o sen drar jag hem,o har fredagsmyys (:
Har inte vart me henne på ett tag,så det blir najjs. Hon är min andra halva så när jag kommer dit blir jag HEL :D

Men hare gött!! :D


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0