Toooday :D

Tjaa söta människor!!

*Om jag dog igår..vad skulle jag då gjort idag då?!*
Nää men har inte dött än :D
Imorose gick jag o Bella t skolan,sjuukt varmt!
Va i skolan (woow,det var en nyheet) På svenskan så va vi ute o filmade,o snacka om varmt?!
Haah sen efter skolan drog jag o Bella hem till henne för att plugga till två jäääätteroliga prov ..
Vi låg även och steeekte för att få lite färg på kröppen :D
Vid halv fem gick jag hem för att jag skulle äta + passa Mattias ;)

Vid sju kommer underbara Milla hit så ska vi..vet inte vad vi ska göra Xd
Haah men såhär ser min veckan ut

Måndag: Skola,plugga,scouter (cheeck)
Tisdag: Skola,plugga,steeka,va me Bella (o Milla) (nästan cheeck)
Onsdag: Skola,plugga (igeen -.-), Hämta cykeln hos mamma
Torsdag: Åka t rudan me Milla o Felicia :D
Fredag: Va med jojjon :D
Lördag: Kanske åka o bada ;D
Söndag: ?
'
Treevligt Treevligt!


Såhär brun kanske jag är snart.. (elr brunare) :D


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0