BILDER

Jaa men heej!

Idag så har jag inte gjort mkt,eh..chillade,sen så packade jag till mamma,åkte till länna för att kolla på innebandy klubba t Mattias,boll o skor,själv fick jag med med ett par shorts,Tack pappa :)
Iaf,nu är jag här hemma hos mamma^^ Men här kommer bilder (:



So,tyska o Matte,jävlar vad roligt man skulle ha då!

Mina Naglar^^

Nån outfit (;

Mhohho FElica (;

Maaja uppe i ett träd :)

Nån annan outfit^^

Jaag?

Ebba kommer säkert hata mej,men jag älskar henne såå ;*

Naglar^^

typ BAJS ful utväxt (man ser mer irl)

Energidrickan gjorde min dag,dåe jag egentligen va sjuk^^

Såhär ser man ut när man är sjuk,mobba icke mina ben ;)

Mina knivar^^

Ännu en outfit!

Mina klackar (uppifrån )

Makaroner i hela väskan för dom som inte ser ;)

En skärbräda^^

HHAHAHAHAHA kolla mej,det blev något RIKTIGT fel när jag tog kort..

Maja igår (;

Haft många bästisar?

packat^^

KLass 8b!

jaag^^


Kommentarer
Postat av: ´johanna

vrf hade maja så där på huvve? xd

2011-10-08 @ 18:56:34
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/
Postat av: ......

vart har du köpt adidas väskan du har på bild 21 elr där det står packat?

2011-10-08 @ 19:14:09
Postat av: ´johanna

sv; ja maja hade typ bandage på huvve varför?

2011-10-09 @ 08:30:23
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0