Åh underbart!

Hääj (:

Hade det underbart idag,först så hittade han inte,hah hittade inte han heller för den delen,men sen så så hittade jag han. Vi tyyp gick runt lite,sen gick vi till tyyp förbi slottet,sen satte vi oss på en bänk nånstans där det nt va grymt mkt folk.. Jaja..vi myyste (: Sen gick vi lite till o satte oss nåån stans.. jajj

Imorn så är det skola (som vanligt) sen så ska jag o Felicia stanna kvar efter skolan, o tyyp plugga engelsks..Yiippie! Neej inte direkt.. sEn ska jag nog göra SO:n oxå..bara för att jag nt ska glömma de^^

Seen är det scouter,soooooom jag längtat! Åh vad underbart att nästan komma hem,glömma allt. Krama alla underbara kompisar,o bara vara den jag är! Älskar't


Kommentarer
Postat av: saga husberg

Tack så jätte mhycket!

2011-09-05 @ 16:33:47
URL: http://sagahusberg.blogg.se/
Postat av: saga husberg

Åh fyfan vad gullig du är! Tack & ja.... tack :D puss!

2011-09-05 @ 16:51:29
URL: http://sagahusberg.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0