Lågt blodsocker?

Hääjj!

alltså..idag när jag va i skolan,då höll jag på att ramla/eller typ falla ihop..Det hände inte bara en gång,utan tre.. Skumt /: Men Ebba trodde det va lågt blodsocker? Aja..det märker vi med tiden liksom..
Onär jag duschade o tyyp blunda kännes det fett skumt dåe oxå..



Idag va det skola,(som vanligt dåe eller) Men iaf,var fördetmesta me  Bella (ovanligt..nei inte spec) Sen efter skolan väntade jag på bussen sen när jag kom hem så va det bara att sätta igång med att plugga..ROLIGT! Eller hur?
Jaja sen så tyyp duschade jag,sen har jag inte gjort nåt mer,hjälpt mina fina syskon med läxor (Hallå är jag lärare nu?)

Kommentarer
Postat av: ebba spjutö

ganska säker på att det är lågt blodsocker.

men snälla ät mer då, för du vill inte kolapsa som jag gjorde i våras - det är det äckligtaste jag någonsin har varit med om, aldrig mer.

2011-09-08 @ 20:59:37
URL: http://ebbaspjuto.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0