Minne FÖRFÄN!

Hääj alla folk!

Nu blire "minne" :D

Ska sluta skriva massa minnen men såna som inte bryr sig särskilt mkt,så ska skriva om nån som ag faktiskt bryr mej om <3

Min älskade vän,min andra halva,mitt typ allt. Jaa du Johanna!

Johanna vi lärde känna varandra när vi var ynka 4-5 år,o herreguuuuud vad små vi va,typ små skitungar som trodde vi va tyyp ascoola,fast i själva verket va vi (iaf jag) världens töntigaste! HAHAHA. Vi sa "Emma och SAndras lekpark" vi säger det fortf,även fast vi inte ens bor där. O Du vet förra året då vi var på ornö (hette det så?)
Så hade jag jue gjort illa armen,o kände mej helt handikappad,hahah o när vi tyyp skulle sätta upp tältet,hahahah gick jue skiiiit bra för mej,ellerhur? :D

O när vi badade,elr,när vi tog kort och Linnea poasade,fast den enda poasen hon gjorde tyyp bah peace tecknet^^ Elr när vi åkte hem,med båten då din klänning åkte upp hela tiden o då du spottade vid bilarna.. HAHAH
HERREGUD elr när vi badade i somras,med Veronica o Linnea. Då linnea såg ormen,o fick VÄRSTA paniken!

Skulle ta tre år o rabbla upp alla våra minnen,för vi har så jävla många.För vi har jue faktiskt känt varandra i 10 år snart (!!!!)


Hand i Hand livet ut <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Sååååå många saker är sååå roliga! :)

Längtar tills vi ska se breaking dawn!

Love you

2011-09-15 @ 08:11:31
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0