Mörkret

Häj!

Asså är lite sådär halvt störd..(ingen nyhet) Men iaf.. Igår va det jue scouter (egentligen inte,bara ledare o Pontus som sagt fel -.-) Jaja men vi skulle bestämma vad vi ville göra,fick även veta att ingen av våra 'gamla' ledare kmr gå kvar..Jävligt synd! Men på mötet hade jag iaf roligt med min patrull (okejj..Alex var den enda roliga..)
Men sen på kvällen när vi skulle hem gick jag så vanligt..men sen när jag kmr in i porten tkr jag det är så mkt obehagligare än att gå ute själv i mörkret.. Är inte rädd för mörkret elr så..


          Det har inte blivit nåån vidare uppdatering,men nu har skolan precis (nästan) börjat,o ska verkligen fixa läxor o sånt..Även fast det finns roligare sker att göra,men efter skolan drog jag till centrum,fikade lite..kollade i affärer o mötte upp Hanna (klicka häääääääär för att komma till hennes blogg) Jag skulle nämligen köpa en tröja av henne,en riktigt fin tröja som ni får se på söndag :]


Nån random bild från arkivet (:





 


Kommentarer
Postat av: Johanna

<33333

2011-09-07 @ 15:30:45
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0