Nötkaka^^

Hey!

Igår så åkte jag jue till Jojjon,när vi hade vart inne o ätit o så så gick vi till gropen,tyyp gungade där o lite sånt :3 Ö.. sen gick vi hem,så kollade på vi fångarna på fortet,åt nötkaka och sen vart det nån film,vi somade vi runt halv ett/ett^^

Sen på morgonen så satt vi vid datan o sen åt bah^^ Sen skulle jag dra,till stan för att möta 'älskning. Åkte dock en timme tidigare,eftersom jag trodde vi skulle träffas ett (höhö klant!) sen så kollade jag i lite affärer,men när jag egentligen sklle mött upp han hade han precis vaknat så jag åkte hem.. typiskt.. Nu sitter jag här hemma och tyyp dunkar mjuusic och bloggar hörs ;*


Kommentarer
Postat av: Johanna

vaddå ofta ni inte träffades? dålig pojkvän :o

2011-09-25 @ 19:33:00
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0