Skrikmusik.. ;)

Heej!

Jaadu,nu hars jag städat,fixat och lagat mat. Så jaa nu är jag nöjd,med mjuusik blir allt mkt roligare o enklare om man frågar mej liksom ;)

Hahh idag när jag.Emma och Bella satt i grupprummet så satt vi o lyssnade på Ulrik Munther,inte min favorit men bella ville de så ;) Sen när jag visade en låt (Alex visade mej) och dom bah
" Lyssnar du på sån här skrikmusik?!"

Så jag hann lyssna i typ 10 sek sen så dom bah "nee det här va inte bra,nu byter vi..till ulrik munther igen.."



Joo men en annan sak..sitter o funderar lite,dels på om man jag ska byta klass (isf till 8c) eller till söderbymalmskolan,får se hur det blir med det..Men måste prata me mina päron först,

Kommentarer
Postat av: ´johanna

Bajskkorv byt till Rudan skolan! :)

Nu har jag ialall svara på frågestunden!

2011-10-04 @ 19:47:12
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/
Postat av: tuvär så ger jag inte ut mitt namn :/

Hur kommer det sig att du vill byta klass/skola?

2011-10-05 @ 21:20:35

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0