hellew!!!

hellew idag har jag haft musicaluppvisning det var roligt och pinsamt för jag glömde bort massa ord som jag skulle säga....sen så åt jag och olivia upp typ en hel pepparkakburk...:O det var äkligt för jag gillar inte ens pepparkajor men åt dom ändå för jag var hungrig...igår var det julmarknad och jag emma och pontus stod vid lotteriet sen kicklade (stavning) tills jag dog "not" aa sen har jag sovit hos elin....igår hade jag värsta chansen att få följa med stoffe,becca och några andra att se neew moon men fick inte :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma?

Jag frågade ju dig om vi skulle gå på New moon, sen du bara kan INTE. Nu så hade du värsta chansen att gå på bio med Stoffe,becca eller villka det nu var?

Jag trodde du inte svek.

+ du har väl inte glömt att vi ska gå på idol på fredag?, du måste betala 195:-, men kram bästavän?(A)

2009-12-06 @ 20:20:00
Postat av: Anonym

Emma?

Jag frågade ju dig om vi skulle gå på New moon, sen du bara kan INTE. Nu så hade du värsta chansen att gå på bio med Stoffe,becca eller villka det nu var?

Jag trodde du inte svek.

+ du har väl inte glömt att vi ska gå på idol på fredag?, du måste betala 195:-, men kram bästavän?(A)

2009-12-06 @ 20:20:03

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0