hellew!!

hellew!!!! på julafton fick jag shampoo,balsam,4st tröjor,3st strumpor,toning,lavalampa (fast vill egentligen inte ha den),en skiva,ett block,en parfym,en näccisär (stavning),och kräm tror jag...jag  har säkert glömt något men aja...igå så satt min lilla kusin elvira (2år) och kollade på pippi långstrump när dom i filmen sjöng sjöng elivra oxå hon var jättegullig då sen skulle vi åka hem från stugan där vi varit på julafton det tyckte jag var bra för dom hade ingen täckning där så jag kunde knappt sms:a "god jul" till alla....aja sen så var vi hos min moster för hon fyllde 21år när vi skulle äta julmat så sa ho att hon hade tröttnat på julmat på sin födelsedag så hon åt pan pizza istället,just det på julafton kl 3 brukar ju kalle anka vara  typ 15min innan sa jag såhär till mamma "mamma kalle anka börjar bli tråkigt nu jag har sett det i 12år nu " då började mamma bara skratta sees

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0